Search
Cele mai recente stiri it si noutati din lumea software si hardware, zona iti ofera informatii despre jocuri, seo, tehnologie, web design. Vino in lumea noastra IT, Zona IT

5 reguli pentru a crea postere cu impact maxim

Chiar dacă nu suntem specialiști în grafică și design, uneori trebuie să ne punem mintea la contribuție și că ne creăm propriile postere, afișe, invitații de nuntă, meniuri de restaurant sau alte materiale de care avem nevoie. Pentru că designerii sunt puțini și ocupați. Dacă o invitație de nuntă sau un meniu se poate crea repede și fără prea multe riscuri, după anumite standarde, posterele sau afișele trebuie compuse cu mai multă atenție și după anumite reguli. Iată care sunt.

Public țintă

De cele mai multe ori claritatea mesajului se pierde pentru că nu știm cui exact ne adresăm. Înainte de a alege grafica, textul, dimensiunile, mediul și modul de printare a unor postere ar fi bine să ne alegem audiența. Un mesaj general valabil este de cele mai multe ori prea vag pentru a avea impact major. Alegerea unei categorii de vârstă, educație, sector economic, domeniu de activitate ne ajută să ajungem mai repede la publicul dorit fără ca mesajul să se piardă într-o mulțime care de cele mai multe ori nu este interesată să-l audă.

Grafică excelentă

Posterul trebuie să atragă atenția unor oameni grăbiți, care tind să treacă repede pe lângă el și să-l ignore. Fiind un instrument de promovare de dimensiuni mari, cu impact major asupra vizualului, desingul trebuie să fie cel care iese în evidență și transmite mesajul clar și răspicat. Culorile, compoziția, așezarea creativă și inedită a unor elemente grafice sunt cele care fac publicul țintă să se apropie și eventual să citească mesajul scris pe postere. Așa că pe lista de priorități a celor care creează postere trebuie să primeze creativitatea în design.

Text puțin și de calitate

Există multe postere care negjilează grafica în favoarea textului confundând afișul cu un anunț. Dacă grafica lasă de dorit, posterul va fi ignorat iar mesajul nu va mai avea nicio relevanță impactul total fiind minim. Textul trebuie să fie clar, informativ, fonturile și culorile alese trebuie să se integreze armonios în grafica generală fără a crea discordanțe. Se pot folosi maxim două fonturi diferite. Dacă textul este bun nu aven nevoie de culori stridente, sublinieri sau alte trucuri care încarcă posterul.

Accent pe claritate

Cele mai multe postere sunt afișate în locuri aglomerate cum ar fi stații de autobuz, malluri, clădiri publice, bulevarde. Pentru că publicul țintă nu are la dispoziție mult timp pentru a citi și vizualiza materialul, accentul trebuie pus pe inovație și claritate. Oamenii nu au timp să citească printre rânduri, să mediteze sau să ghicească ideea din spatele unor postere. Sau poate nu au dispoziția necesară pentru a face acest lucru. Așa că ideea trebuie să fie inedită dar mesajul clar. Imaginile folosite trebuie să fie puține și interesante, dacă e posibil să nu mai fi fost folosite în alte campanii virale.

Calitate excelentă

Dacă grafica a fost creată după toate regulile artei ne putem ocupa de locul și modul în care materialele vor fi printate. Pentru a ne asigura că posterele vor fi printate la timp, folosind cele mai potrivite metode de tipărire pentru o calitate de excepție, putem apela la Tipografia Global Print. În funcție de tirajul dorit se va alege ca metodă de printare tiparul offset sau printarea digitală, ambele metode oferind calitate excelentă. Prețurile de tipărire pentru postere se pot afla folosind calculatorul online sau aplicând pentru o cerere de ofertă direct pe siteul tipografiei.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Copyrighted.com Registered & Protected 
NJY3-P1TM-UWOS-IE3J