Search
Cele mai recente stiri it si noutati din lumea software si hardware, zona iti ofera informatii despre jocuri, seo, tehnologie, web design. Vino in lumea noastra IT, Zona IT

Chariot Wars: Curse cu „maşini” – Review

Am primit foarte multe invitaţii pentru a juca Chariot Wars şi m-am gândit să-i fac şi un mic review. Ideea jocului nu este foarte rea. Jocul te duce un pic în trecut, mai precis prin Roma Antică, unde vei participa la nişte curse cu „căruţe” trase de cai. Jocul ocupă cam 500MB, iar din descriere…se pare că am avea parte de un joc super interesant. În realitate…lucrurile stau altfel.

Chariot Wars Review

„Pushing the limits of current mobile 3D graphics hardware,

Exciting singleplayer story told via a digital graphic novel

În primul rând, haideţi să începem cu meniul. Design-ul şi modul în care a fost conceput…meh! Mă bucur totuşi să au pus setări de grafică, totul este destul de aranjat, însă design-ul este…slab. Odată ce începi în single player, vei avea de ales o grămadă de chestii, iar mai apoi ţi se va prezenta o poveste destul de plictisitoare prin care să te „atragă”. Desigur, când însfârşit am dat „start game”, ghici ce? Hopa o reclamă de 30 de secunde de care nu poţi scăpa. Iar de fiecare dată când termini o cursă, vei primi mereu  o astfel de reclamă video. Destul de enervantă.

Chariot Wars Review

În al doilea rând, controlul jocului este ok, cel puţin cel prin accelerometru. Chiar nu prea am ce comenta atunci când vine vorba de control. Grafica în schimb…este teribilă. Sincer, toate texturile şi mai ales background-ul static îmi aminteşte de jocul pe PC „King of the Road”. Vă reamintesc că am rulat acest joc pe un Galaxy S5 cu setările la maxim. Ori dezvoltatorul a optimizat prost jocul pentru GPU-ul meu, ori a dat palme şi la făcut pentru bani.

Challenge your Facebook, Google+ friends to real-time or turn-based multiplayer matches

Da, aşa este. Poţi concura cu prietenii într-un multiplayer, însă există un mic imperiment. Mic de tot. Ca să joci multiplayer trebuie să cumperi jocul full. Deci, chiar dacă jocul este plin de reclame şi microtranzacţii, ca să-l joc multiplayer trebuie să şi plătesc? O.o

Chariot Wars Review

Mda, Candella Systems Ltd, înţeleg în ce direcţie mergeţi cu acest Chariot Wars, însă…nu! Nu-i bine deloc! 🙂 Jocul este un eşec total. Nu înţeleg de ce primesc aşa de multe cereri pentru un … joc ca ăsta. În orice caz, dacă doreşti să fac un review la un anumit joc, lasă-mi un comentariu mai jos! ^.^

Descarcă Chariot Wars: Click Aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.