Search
Cele mai recente stiri it si noutati din lumea software si hardware, zona iti ofera informatii despre jocuri, seo, tehnologie, web design. Vino in lumea noastra IT, Zona IT

Luxy-reţeaua de socializare pentru cei bogaţi şi singuri

Facebook-ul a jucat şi joacă rolul de Cupidon pentru mulţi dintre utilizatorii săi. Se pare încă că s-a inventat o nouă reţea de socializare care să satisfacă exigenţele celor bogaţi, care doresc să se delimiteze de oamenii de rând. Lansată în luna mai pentru utilizatorii Apple, şi în septembrie pe sistemele de operare Android, Luxy are rolul de a-i aduce laolaltă pe cei cu conturi mari în bancă.
Inventatorii noii reţele de socializare au declarat că, în contextul numeroaselor întâlniri online, era timpul să apară o reţea de socializare care să introducă un filtru prin care clasele sociale să fie delimitate. Declaraţia, ca de altfel întreaga idee a acestei reţele de socializare cu politici discriminatorii, a stârnit numeroase reacţii negative şi critici la adresa fondatorilor. Mai mult, CEO-ul Luxy a dorit să rămână sub anonimat, iar singurul review al reţelei de pe Google Play Store apărea sub pseudonimul Tim T.

screen320x480
Cu toate acestea, mai multe amănunte despre inedita reţea de socializare au fost prezentate publicului. Astfel, Luxy impune utilizatorilor de sex masculin posibilitatea de a se înscrie pe reţea doar dacă au un venit mediu anual de 200 000 de dolari. Echipa deja lucrează la un sistem de verificare a averilor utilizatorilor, iar deocamdată membrii comunităţii trebuie să se asigure de veridicitatea declaraţiilor fiecăruia.
Destinată unei clase exclusiviste, cei care doresc să stabilească o întâlnire la Mc Donalds, conducând o maşină ieftină, trebuie să renunţe din start, pentru că nu vor pătrunde în această lume. Membrii comunităţii Luxy conduc maşini scumpe, se cazează la cele mai exclusiviste hoteluri, poartă haine de firmă şi ies repede în evidenţă oriunde, chiar şi pe o reţea de socializare.
Printe utilizatorii Luxy se numără atleţi, medici, avocaţi, oameni de afaceri, modele şi celebrităţi. Aplicaţia nu se bucură de prea mare succes, potrivit Google Play, dar se pleacă de la premisa că oamenii cu bani au Iphone-uri, iar Apple nu prezintă date cu privire la numărul descărcărilor.
Luxy decide cine cu cine se potriveşte prin chestionare cu privire la produsele de lux pe care utilizatorii le consumă. Aceştia sunt rugaţi să listeze cinci branduri de lux favorite, iar Luxy va găsi persoanele care le împărtăşesc gusturile luxuriante. De asemenea, pot alege profilurile care îi interesează, iar reţeaua îi va pune în contact.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Copyrighted.com Registered & Protected 
NJY3-P1TM-UWOS-IE3J